úterý 9. září 2014

Clip in

Clip in vlasy

Ahoj

Nedávno jsem si z internetového obchodu objednala clip in vlasy.
Neměla jsem s tím žádné zkušenosti a nevěděla jsem jak to bude vypadat, jestli barva clip in bude odpovídat tím mým atd.
Zariskovala jsem a objednala jsem si je..
Musím pochválit e-shop protože na jejich stránkách mají ve věcech přehled a také vám pomůžou když potřebujete.
Na výběr mají délky 38 cm, 51 cm, 61 a 71 cm ( Já mám délku 38cm protože jsem nechtěla moc dlouhé aby nešlo vidět že mám clip in.
Výběr odstínu : Já jsem odstín clip in nějak tipla ale pokud se bojíte že vám odstín odpovídat nebude můžete jim poslat fotku svých vlasů a oni už vám poradí.
Cena Vlasy které mají 38cm stojí 1290 Kč, 51cm 1590 Kč, 61cm 1990 Kč a 71cm 2990 Kč
 Poštovné : 130 Kč
Dodací lhůta : 1 až 2 dny ( Mně to přišlo za 2 dny )

E-shop :



http://www.clip-vlasy.cz/             

Žádné komentáře:

Okomentovat