sobota 8. listopadu 2014

45 Dní do Vánoc!!! a nákupy už volají

Ahoj
Taky už tě postihla vánoční horečka nakupování?
Mě teda ano!
sice je ještě 45 dní do vánoc ale já už se nemůžu dočkat...
Vymýšlím různé dekorace, různé články na vánoce a hlavně už začínám kupovat dárky.
Ano kupovat dárky... přijde mi to hrozně divný ale na druhou stranu si myslím že to až tak špatnej nápad není 
Říkám si že pár dní před vánocemi už bude všechno vykoupený, že už nikde nic nebude a nebo že už se mi nic nebude chtít kupovat.
A to jsou ty hlavní důvody proč začínám nakupovat teď.
Spousta lidí si řekne: Ona není normální... je teprv začátek listopadu a už nakupuje dárky!!?
Vím o hodně lidí co to mají stejně. Aby byly před vánocema doma v klidu s čajem v ruce a né někde shánět dárky v obchoďáku....
A je to tak! prostě některým lidem se už prostě potom nechce, vadí jim plno lidí, dlouhé fronty, a čekat někde v koloně když by klidně mohly pít horký čaj a sedět doma u krbu.
Nakupovaní na internetu:
Nedávno mi přišel e-mail od jedné holčiny jak to mám s nakupováním vánočních dárků přes internet
a takových e-mailu mi přišlo víc.
Já nakupuju přes internet ráda, ale ne moc
Nakupuju tam spíš jenom ty vánoční dárky
Přes internet nakupu ale jenom věci co se nemusí zkoušet 
Proč??? Jednoduše mám z toho strach ( že mi to nebude, nebude se mi to líbit, atd.)
Jak nakupuješ, Nemáš strach že ti přijde nekvalitní zboží??
Samozřejmě že mám. Proto nakupuju na stránkách které jsou ověřené nebo mají dobré recenze.To samé platí i u zboží, když se mi něco líbí a chci si to koupit první se podívám na recenze toho produktu a pokud to chci a jsou u toho produktu skvělé recenze tak si ho koupím.
Kupuješ na vánoce někomu kosmetiku?
Ano a strašně ráda.
Protože si myslím že kosmetika se zavděčí skoro každému:)
Jaké články plánuješ na zimu?
Na tuhle  otázku jsem se vás ptala pod tímto článkem tak mi můžete napsat jaké články by jste chtěli
Chci udělat nějaké líčení
DIY a možná nějaký vlog z vánoc co vy na to? 
Napište mi to do komentářů:))
Veronica:)


1 komentář: