neděle 2. listopadu 2014

Haul: Říjen 2014

Ahoj vítám tě u dnešního článku
Dneska to bude na téma Fashion-Haul
Tento článek rozdělím do různých kategorii- kosmetika, oblečení,atd.
Tak jdeme na to!!!

Začneme kategorii Kosmetika:

Jako první tady  lesk ze Sinsay- wild strawberry lip balm
Cena: 49Kč
Musím říct že tenhle balzám je naprosto skvělý.
Krásně jahodově voní
Jediné co můžu vytknout je že trochu vysušuje takže na zimu určitě není, ale jinak je skvělý
Hodnocení: 8/10


2) Rtěnka Catrice
Cena: 27Kč (byla ve slevě)
Barva: Oranžová- 030 Orangina
Úžasně voní.Je docela pigmentovaná
Hodnocení: 9/10


3) Korektor essence
Cena: 79Kč
Odstín: 10 Natural Beige
Moc nezakryje, ale třeba na kruhy pod očima je dobrý
Hodnocení: 5/10


4) Řasenka Rimmel Scandaleyes retro glam
Cena: Přesně nevím ale něco okolo:130Kč
Prodlouží, docela zahustí,ale slepuje to je asi jediné co můžu vytknout
Hodnocení 8/10


5) Linky ve fixe-She
Cena: 59Kč
Barva: černá
Tyhle linky jsem si koupila už po několikáté takže to svědčí o tom že je mám ráda.
Nemůžu nic vytknout.
Hodnocení: 10/10

 6) Paletka očních stínů Cosmopolitan+Časopis
Cena: něco okolo 69Kč???
Tyhle stínu jsou docela pigmentované
Jenom trošku práší
Hodnocení: 7/10


2)Kategorie: Oblečení

1) Šála(tunel)
Cena: 149Kč
Do této šály jsem se prostě zamilovala..
Nosím jí všudy a skoro vždycky
Barva: Šedá
Je hrozně příjemná a teplá
Hodnocení: 10/10

2) Mikina: Tally Weijl
Cena: 249Kč
Barva: Světlá růžová + potisk
Hledala jsem nějakou teplou mikinu a našla jsem ji*
Zase si ji na sebe beru skoro pořád
Hodnocení 10/10


3) Papuče: Albert
Cena : 99Kč
Barva: Růžová
OMG!!! konečně mám papuče se sobíkama<3 a s bambulkama
Hodnocení: 10/10


4) Ostatní

1) Čaje
Marks and Spancer
Cena: 1)- 49Kč  2)-79Kč
Chuť: Zelený čaj a zlatý čaj
Já tyhle čaje prostě miluju hlavně ten zelený mohla bych je pít celý den omg!
Hodnocení: 10/10


2) Svíčka: Kik
cena: 49Kč
Barva: Červená
Vůně: Zimní pohádka
Já miluju vánoční vůně tak jsem neodolala a musela jsem si ji koupit
Voní úžasně : jablko + skořice+ ještě něco
Hodnocení:10/10


3)Krabička
Tuhle krabičku jsem dostala jako dárek takže nevím kolik stála
Obchod : Nanu Nana
OMG! Jsou tam sobíci a vánoční motiv <3<3<3
Hodnocení : 10/10

Doufám že se vám článek líbil
Čauko
Veronica xoxo


Žádné komentáře:

Okomentovat