sobota 1. listopadu 2014

TAG: Sweater Weather

Oblíbená svíčka:  Líbí se mi vůně které mi připomínají vánoce
Takže u mě vedou vůně vánoční.... i když je podzim :)
Yankee candle- Sugared apple
Yankee candle-Sparkling cinnamon
Yankee candle- Snow in love

Káva,čaj nebo horká čokoláda: Káva a čaj
Kávu si ale dávám jen výjimečně ve Starbucks
Takže čaj- černý, zelený a s vůni skořice

Nejlepší vzpomínka na podzim: Přímo nějakou určitou nemám, ale celkově tich vzpomínek je víc


Tmavé rty nebo linky s ocáskem: Obojí, ale častěji ty linky


Co chceš být na Halloween: Jelikož se u nás Halloween neslaví tak za nic, ale kdyby se slavil tak třeba sugar skull nebo upír :D


Klobouky nebo šály: Rozhodně šály ( Já vlastně ani žádný klobouk nemám:)


Nejvíce nošený svetr: Víc jak svetr nosím mikiny, ale kdybych si měla vybrat tak to bude ten tyrkysový:)


Oblíbený lak: Celkově podzimní barvy ( hnědá, burgundy atd.) Ale přímo určitý lak nemám


Fotbal nebo skákání do listí: Jako malá jsem do listí skákala pořád teď už asi ten fotbal


Rifle nebo legíny: Legíny- ty nosím vždycky ..... takže legíny


Biker boots nebo UGG? : UGG- líbí se mi víc

Tohle je celý tag já doufám že se vám líbil a zatím Ahooj
Veronica xoxo

1 komentář: